matn
من خــــــــــوشبخــــت ترینم . . . چـــون تــــــــو رو دارم . . . تــــــویی که حتـــــی فکر کردن بهت . . . قلبمـــــو گرم میکـــــنه . . . تـــــو رو با همـــه دنیــــــا هم عوض نمیکنم . . . هیـــــچوقت اینقــــــدر آرامش نداشتـــم محبوب ِ قلبـــــم . . . دوستــــــت دارم.با اینکه نمیدونم حسم دو طرفه اس یا نه! ***************************** به سلامتی اون دختری که سردی دستاشو با گرمای بخاری ماشین یه بچه پولدار عوض نمیکنه **************************** به سلامتی اون پسری که وقتی یه دختر ناز خوشگل تو خیابون می بینه سرش رو بندازه پایین بگه هر چی هم که باشی انگشت کوچیک یه عشق خودم نمیشی…. *************************** به سلامتی دختری که خنده .شوخی ها و لوس بازی هاش… فقط واسه عشقشه باپسره غریبه شوخی نمیکنه.نمیخنده… چون میدونه عشقش اذیت میشه *************************** میدونی چیه اره من حسودم.حسودم روت چون دوست دارم.چون وقتی میگم میخوام واقعا میخوامت. میخوام بدونی که واسه با تو بودن خیلی سختی کشیدم.بمون با من ولذت تمامو از زندگیت ببر. دنیارو برات بهشت میکنم اگه بمونی.دوست دارم. ***************************

دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
دریافت کد قلب دنبال موس چت روم
دریافت کد قلب دنبال موس چت روم دریافت کد پرواز پروانه چت روم from www.Avazak.ir-Design By: Avazak.ir --> <-BlogAndPostTitle->

<-PostTitle->

<-PostContent->
ادامه مطلب
[ شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, ] [ 16:5 ] [ مهناز ]
[ ]

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

قالب وبلاگ

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

قالب وبلاگ

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

قالب وبلاگ

هدایت به بالا

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.

کد هدایت به بالا


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 16:5 | نویسنده : مهناز |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.